סוף קשה באומן • נמצאה גופתו של הנעדר אמיר אוחנה ז"ל

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on סוף קשה באומן • נמצאה גופתו של הנעדר אמיר אוחנה ז"ל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סוף עצוב לחיפושים אחר הנעדר הישראלי באומן. נמצאה גופתו של הנעדר אמיר אוחנה אשר נעדר באומן שבאוקראינה מיום השני של ראש השנה. גופתו נמצאה בנהר הסמוך לציונו של רבי נחמן מברסלב, והודעה נמסרה למשפחתו.

    ארגון זק"א מסר כי "במשך כל השבת נמשכו החיפושים והסריקות באגם וביער. לפני כשעה זיהו המתנדבים ראש במים שבאגם. המתנדבים חילצו את הגופה שזוהתה כאמיר שלמה אוחנה ז"ל".

    20150919100449 (1)

    בזק"א אמרו כי אמיר נמצא שבגדי השבת על גופתו ללא נעליים וגרביים, וככל הניראה הוא ישב על המזח וטבל את רגליו במים ואז קיבל התקף ונפל למים.

    משרד החוץ ושגרירות ישראל באוקראינה פועלים להביא את הגופה במהירות ארצה.

    20150919102708

    בשבוע האחרון, נעשו מאמצים רבים לאיתורו של הנעדר אוחנה, ומשלחות של ארגון זק"א ושל קרן ישראלייף יצאו למקום בכדי לסייע בחיפושים אחר אוחנה לאחר שנעלמו עקבותיו בסמוך לציונו של רבי נחמן מברסלב באומן.

    20150919100450

    בתחילה, גורמים הממשלתיים באוקראינה הערימו קשיים על החיפושים, בשל כך, גייס שר הכלכלה אריה דרעי את השר זאב אלקין השוהה בימים אלה באוקראינה ולאחר שיחות עם לשכת נשיא אוקראינה פטרו פורושנקו ועם לשכת ראש ממשלת אוקראינה, הוסכם על מתן אפשרות חופשית ומרחב פעולה לצוותי זק"א שפעלו במקום עם 12 צוותים.

    רעייתו של הנעדר סיפרה בשבוע שעבר ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן ב'קול חי' על התחושות הקשות ועל התקווה כי בעלה עדיין בין החיים, "אין לי ספק שהוא במצוקה, אולי הלך לאיבוד ואולי נפל", אמרה והוסיפה, "הוא בחור אחראי, לא יכול להיות שהוא נמצא בהכרה ולא יוצר קשר. לפני החג עוד הספקתי לדבר איתו, הוא הבטיח להתקשר מיד כשהחג יצא, כבר עברו 3 ימים מהיעלמותו, ואין לי קצה חוט, אני אובדת עצות". היא הוסיפה כי ככל שעובר הזמן החרדה הולכת וגוברת "לאף אחד אין תשובות, אני כבר לא יודעת באיזה מצב אמצא אותו".

    20150917230945 (2)

    היא הסבירה על מחלת האפילפסיה שאמיר לוקה בה, שעלולה לגרום להתקפים ולנפילות, "שואלים אותי אם זה אחראי שאמיר נסע במצבו, אני אגיד משהו שיישמע מעצבן, אבל זו האמת, אמיר הוא בעל אמונה חזקה, ולמרות שהנסיעה לא מומלצת, הוא רצה מאד לנסוע לרבי נחמן, אמיר הוא ירא שמים וחזק מאד רוחנית".



    1 תגובות

    מיין תגובות